Hersenen houden van print
Olaf Hartmann doet onderzoek naar 'zintuigelijke marketing'
0Uit onderzoek blijkt dat onze hersens -in deze digitale tijd- nog altijd van print houden. Een boodschap die gebracht wordt via print heeft meer impact omdat het meerdere zintuigen tegelijk aanspreekt. Ons waarheidszintuig (tastzin) wordt met print geprikkeld en dat zorgt ervoor dat we die boodschap hoog waarderen.
Olaf Hartmann: Papier raakt ons, papier zet ons in beweging
Olaf Hartmann doet onderzoek naar 'zintuigelijke marketing' en adviseert op basis van zijn bevindingen bedrijven bij hun marketingstrategie. In onderstaand interview uit PRINTmatters legt hij uit hoe het kan dat de impact van print zo groot is en hoe je daar gebruik van kunt maken.
Lees hier het artikel: Hersens houden van print
Olaf Hartmann doet onderzoek naar 'zintuigelijke marketing' en adviseert op basis van zijn bevindingen bedrijven bij hun marketingstrategie. In onderstaand interview uit PRINTmatters legt hij uit hoe het kan dat de impact van print zo groot is en hoe je daar gebruik van kunt maken.
Lees hier het artikel: Hersens houden van print
0 Reacties